Hemlighetsavslöjande

Nu ska jag avslöja en grej man egentligen inte får säga när man bor i norrland, med tanke på hur dåligt väder det kan vara här ibland.

Här kommer det; jag tycker faktiskt att det är rätt skönt när det är sånt här skitväder någon dag då och då.
Åh nej!! Är hon galen?! Vilken hädelse, hon uppskattar inte fint väder!
Jag kan höra folk utbrista något i den stilen, se deras förfärade ansiksuttryck, men så är det.
Nä, men det är ju faktiskt väldigt skönt att kunna ta en filmdag inomhus, utan att få dåligt samvete just för att man missar all sol ute. Jag måste nästan säga happy times.

Med detta menar jag dock inte att det ska vara sånt här väder hela tiden. Håller det på i några dagar till nu blir jag ledsen. Det ska bara vara ibland så man liksom får ta en rast från solandet.
Imorgon får det hemskt gärna bli soligt!

Kommentarer
Postat av: 2

du sweetheart! du uppdaterar din blogg lite dåligt nuförtiden ;)

2007-07-18 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback