Calleth you, cometh I

Yes, jag såg ju The Ark på PDOL i fredags. Fy fan va gött det var! Man var ju helt salig när man gick därifrån.
Bäst var New pollution (såklart) och Calleth you, cometh I.
Tror att Linda blev lite lycklig i hjärtat också när Ola vände bakstycket mot publiken och skakade loss rejält ;)

Idag har jag varit på Helex (oj va svårt att vänja sig att säga det :/ ) och tränat kondition. Och jag har så satans ont i foten så det känns som att den håller på att lossna. Den skulle säkert kunna göra det utan att jag märkte nån skillnad..detta är illa.

För övrigt har jag tagit bort en fästig från Turbo idag. Det var första gången i mitt liv jag ens såg en fästing. Det var mycket traumatiskt att jag var tvungen att ta bort den när jag var ensam hemma och allt..men nöden har ingen lag!

Over and out/ Doktor Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja han är så vacker!!=)

2007-07-31 @ 22:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback