Intresseklubben antecknar..

Idag tänkte jag skriva nåt i min blogg medan jag var på skolan.
Tyvärr blev det inte så för Karro kom tillbaka och tog datorn i anspråk precis när jag började skriva första meningen.
Jag kan dock återskapa lite av texten jag hade tänkt mej. Det skulle börja ungefär så här "Jag sitter på skolan och håller på att somna, jag är så jävla trött! Matten var ingen höjdare..och jag önskar att vissa kunde hålla käften.."
Det var alltså ingen förlust att jag inte hann skriva klart det, för jag tror inte att nån vill ha fler klagovisor..alla känner redan till hur otroligt spännande och stimulerande det är att gå upp klockan 7 på morgonen för att klockan 8 ha matte, inte nog med att det är matte, det är dessutom C-kursen. Gud bespara mej!

Vi hade däremot en intressant föreläsning idag, det var en militär som kom och berättade lite om ledarskap. Inte helt opassande eftersom att programmet jag går heter just ledarskap.
Han var rätt rolig faktiskt. Dock lite schizofren. Han var helt allvarlig, sen började han skratta frustande, sen 1 sekund senare var han helt stel i ansiktet, även hudfärgen skiftade tillbaka från lite levande persikofärgad till strikt grå. Läskigt! Haha.
Annars var han bra på att föreläsa, det var intressant, han sa en hel del vettigt.

Snart måste jag sova, för imorse ville jag bara gråta när väckarklockan ringde. Mamma fick komma och tjaja på mej..två gånger. Illa

Dagens låt är Live and learn av The Cardigans
Dock orkar jag inte lägga ner energi på att leta fram texten..som om det är något som känns lockande, feel free to do it yourself! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback