Hmm

Shit! Jag vill inte bli sjuk! Tyvärr verkar det dock som att det skulle kunna bli så..
Det känns ytterst onödigt faktiskt. Men självklart ska väl jag drabbas..

Jajja..dagens glädjeämne; silver i storslalom. Attans bara att Anja åkte ur..men hon kan ju inte vinna allt, då skulle ju alla andra bli ledsna haha :)
Ja självklart finns det ett till glädjeämne också..det finns med mej varje dag ;)

För övrigt har jag varit onödigt duktig på att göra läxor idag. Satte mej och var effektiv direkt när jag kom hem från skolan idag. Gjorde uppgiften i pedagogiskt ledarskap, sen tränade jag till engelskaprovet på torsdag. Det enda jag inte gjorde var tyskan..inte helt oväntat. Fy fan så jävla tråkigt det är! Jag får ont i hjärnan bara jag tänker på tyska..

Imorgon bär det iallafall av till piteå, en utbildningsmässa vi ska fara på med skolan. Kan ju vara bra eftersom att jag inte alls vet vad jag vill bli. Eller jo..jag vet vad jag vill bli, men frågan är om jag orkar gå igenom flera års läkarstudier. Vi får väl se.
Efter mässan ska jag och Hälso-Sophie till boden och dela ut rosor till folk, det är ju trots allt alla hjärtans dag! Hade dock hellre varit nån annanstans då, men det går tyvärr inte. Jävlar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback