Hagelgevär eller Rambo-bälte

Igår spårade det sannerligen för mej, Jessica och Niklas!
Vi satt i matsalen och spekulerade lite i vilket slags gevär skidskyttarna har. Våra gissningar var dock inte särskilt kvalificerade. Det började med ett dubbelpipigt hagelgevär som sen övergick till en k-pist. Jag fick då en uppenbarelse där jag såg ACO ute på skjutvallen med ett sånt där Rambo-bälte med skott på sig ! Mitt i asgarven skrek även Jessica "Dom gör en drive-by!!" Tur att matsalen var skapligt folktom..annars hade nog dom andra stackars själarna på skolan funderat vad som hade tagit åt oss.

Igår var även en mycket trevlig kväll. Jag och Jessica var på Roasters och inskaffade vuxenpoäng för fikning en fredagskväll. Efter ett tag där gick vi och såg typ 20 minuter av Plannjas match mot 08 Stockholm. Plannja hade typ lekstuga med 08, det var kul att se. Det var lite synd om Stockholms 3 tappra fans. Dom hade det inte lätt där i en i stort sett fullsatt Pontushall men sina små handklappare. Stämningen var grym när 08 fick två straffkast och missade båda.

Efter Plannja gick vi och upplevde 10 minuter av Thailand. Ja alltså vi gick och solade.
Det är underbart tills att Thailand förbyts till Antarktis på 1 sekund. Jajja..jag tror jag fick lite kulör iallafall haha.

Jag har även hunnit se Offside. Den var bra måste jag säga!  En riktig feel good-film (ja jag vet, det stod så på dvd-fodralet) som var..trevlig att se haha! Roligast var ju all svengelska. Kock och cock är ju nästan samma sak hahaha.

Nä nu är det snart match. Hemma mot TAIF. Vi ska vinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback