Be good for godness sake

Det här är inte bra! Jag slarvar för mycket med att skriva här!
Jajja, jag tar nya friska tag nu haha :)

Idag har varit en ganska seg dag. Har haft nk, matte och tyska. Okej, byt ut "ganska" mot "otroligt". Tyskaläraren tror dessutom att jag är en riktig bandit, som Elsa Svensson skulle ha sagt.
Haha Elsa, det var en luring det..men henne får jag berätta om nån annan gång.

Hittade just en bra låt på min dator. All I need heter den. När jag hör den är det en särskild person som finns i tankarna.

Hm..nu blev det The Ark i högtalarna. Deras låt i melodifestivalen är ju grym! Synd bara att den typ är en kopia av Love grows where my rosemary goes, men det kan inte hjälpas, den är ju helt klart bäst hittils! Den borde vinna hela svenska uttagningen, för isåfall skulle det kunna bli lite Waterloo-stil i Eurovision.

Nä nu ska jag kanske chocka mej själv och hela min familj och gå och lägga mej tidigt!
Det skulle vara nyttigt..men vi får se om jag har en sån självdisciplin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback