Konspirationer!!

Imorse när jag satt på vårdcentralen och väntade på min tur in till doktorn och till labbet och allt möjligt hände något som enbart kan förklaras som en konspiration.
Jag hade suttit i en väntsal i säkert en kvart, en kvinna hade suttit bredvid mej i ungefär 10 minuter. Jag försökte läsa en rubrik som stod på en tidning i en hylla längre bort, och just då reser kvinnan sig upp och tar just den tidningen.
Jaja, det är väl inte så farligt, det är ju sånt som händer.

När jag satt och väntade för att få komma in till labbet började jag åter försöka läsa en rubrik på en tidning, denna gång låg den i en stol någon meter bort. Tror ni inte att en hempermanentad tant kommer och tar den tidningen just då?!
Jag säger bara konspiration!



Jag hoppas att alla uppfattar att jag är ironisk...

Förresten så hade jag ett virus i halsen, feber, och ett inflammerat öga. Jackpot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback