Host

Om man då någonsin skulle bli frisk skulle ju det vara kul.
Jag hostar något fruktansvärt just nu. Igårkväll hostade jag så tårarna rann och jag trodde att jag skulle spy när som helst.
Nu har jag hostat så mycket att jag har helt ont i huvudet och jag ser inte riktigt skarpt. Man kan ju fundera om nåt blodkärl har tackat för sig. Men det tror jag inte.
Imorgon är det iallafall julafton. Det känns inte som det men jag hoppas att det blir mysigt ändå!

Jag har hunnit köpa alla julklappar i god tid, vilket känns mycket bra. Det kan jag vara nöjd över iallafall.
Nu ska jag fortsätta se Mythbusters

Kommentarer
Postat av: Jonas

Saknar dig som in i helvete.
God Jul!
Kommer alltid älska dig vännen.

2007-12-25 @ 17:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback