Grattis världen

Sitter och ser Grattis världen nu. Mycket roligt program det där måste jag säga. Dom är just nu i Japan och var och sjöng på en japansk bluegrassfestival. Dom sjöng inte vilken låt som helst, nä, dom sjöng Peta in en pinne i brasan. Jag säger bara; gudars skymning.

Idag var jag på stan med pappa. Jag köpte skor på rean. 70% rabatt var det, inte illa pinkat! Jag är nu alltså ägare av ett par röda/oranga pumaskor. Jag vet att färgkombinationen låter underlig, den är nämligen det, men jag tycker dom är snygga, och det är ju ändå huvudsaken.

Förhoppningsvis hittar jag nåt snyggt i London också när jag far dit. När blir det nu..nästa vecka va? Jo det ska nog bli roligt tror jag. Hoppas bara inte att vi kraschar eller nåt. Ifall det skulle ske vill jag gärna ha Bittersweet symphony och Kom ihåg mig på min begravning. Bra, då vet folk det iallafall. Men jag planerar att överleva.

Kommentarer
Postat av: sofie

haha, vad bra att du skrev det, så att vi kommer ihåg ifall du nu skulle gå och dö. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback