Don't make me laugh..ha ha ha!

Nu ska jag ta upp ett av mina favoritämnen - skadeglädje, haha!
Idag har jag fått skratta gott åt mina kära klasskamrater.
Igår skulle vi nämligen ut på en liten börja skolan-utflykt. Dock så valde jag att stå över det eftersom att jag fortfarande lider något så enormt av min halsfluss. Typ.
Iallafall, dagen började på Hägnan. Därifrån skulle man gå till Porsön. Vilket skämt, tänkte dom.
Ha ha..det var det inte!
Att gå den sträckan, och enbart gå, hamnar inte högt uppe på min roligt-lista kan jag säga.
Det var det  inte heller. Idag har jag nämligen fått höra hur ofantligt tråkigt det var, och hur arga dom var.
Jag har skrattat..och skrattat. Och skrattat lite till. För det är så underbart att för en gångs skull få missa något sådant dårskap och till och med ha haft tillåtelse av lärarna. Det krävs ett litet 'happy times' nu!

Jag har haft ett till ögonblick med skadeglädje idag.
Det var dock inte skadeglädje på samma sätt, för där tycker jag verkligen synd om dom utsatta. Dock inte nog för att inte skratta åt det.
Några i min klass, som har valt en viss kurs, har fått djävulens andra sändebud som lärare i det.
Jag hade den läraren förra året. Hade det skett i år igen hade jag med glädje skrotat den kursen. Så förfärligt var det.
Iallfall så började jag med ett kvävt skratt..som slutade i ett gapskratt.
Det är skadeglädje det.


Tro dock inte att jag är en ond människa. Egentligen är jag världens snällaste.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja.. du är faktiskt världens snällaste! :D

2007-08-23 @ 13:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback