Åsså jah ba liksom vah..

Inne

1.Simpsons! Homer Simpson is the man! Shit va coolt det är med tecknat alltså!

2. Silverte. Så minimalistiskt men ändå värt!

3. Expressen. Alla heta nyheter direkt till dig. Alla kändisars favorittidning!! RSS i mobilen, MÅSTE uppdateras var 5:e minut!

4. Birkenstock. Jättebekväma och så inne just nu! Ett måste för alla som följer modet. Köp gärna i någon intetsägande färg som just nu är det stora!


5. Höst. Gud så skönt att slippa bli stekt på stranden längre! Nu är det bara töntar kvar där. Jag menar, get over it!

Ute

1. Shrek 3. Alltså, det är såå ute med animerat. OMG!

2. Vatten. Särskilt att dricka det kallt! Fattigstämpel på dig!

3. Aftonbladet. Sunkigare tidning får du leta efter! Ska du läsa den måste du gömma den innanför typ Metro.

4. Foppatofflor. Tofflor?! Har du på dig ett par sådana skamfläckar får du räkna med att bli utskrattad. Elda upp dem någon gång när du fryser och behöver mycket värme. Tydligen värmer de bra har jag hört från mina vänner på Hem och trädgårdsredaktionen.

5. Årstider. Nu ska man liksom inte längre fokusera så mycket på om det är vinter eller sommar, kommer det snö så kommer det. Det säger alltid min personliga väderrådgivare Solveig Moln!


(Och för er som inte redan förstått det - DETTA ÄR ETT SKÄMT!!
Alla dessa inne- och utelistor som ska vägleda folk genom vardagen..eh, lägg ner!)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha vad rolig du är:')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback