Aldrig mer upp innan 11 en ledig dag!

Idag gick jag upp okristligt tidigt - halv 10!
Jag trodde att det var döden som hade kommit in i mitt rum när pappa kom och väckte mej. Jag trodde inte det kunde vara sant, man kan ju inte gå upp den tiden när man är ledig!
Ja det var då bara att gå upp och äta frukost. Sen begav jag mej in till Helex, det var därför jag var tvungen att gå upp i ottan, jag skulle se om det går att göra nåt åt min icke fungerande fot. Det gjorde det inte idag. Jag ska till en annan karl den 22:a augusti, får väl hoppas att han har nån idé, annars blir det okul.

Jag har varit lite huslig idag också förresten! Har städat lite inne på toaletten, fixat så att inte alla parfymer, haha det låter som att jag äger en hel parfymaffär, står på varandra ungefär, så jag gjorde lite omorganiseringar och så fick dom plats i ett skåp istället. Jag är nästan onödigt bra.

Självfallet har jag även sovit lite, man kan ju inte förvänta sig att jag ska orka vara vaken hela tiden när man har gått upp så tidigt, nä nån hejd får det vara på galenheterna.
Ikväll ska jag på LK också och rööööööööja! Eller så inte..men jag ska dit iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback