Sömnen talar

Min mamma är ju för rolig när hon är mitt emellan sömn och vaket tillstånd!
Jag kom in i sovrummet och skulle hämta en grej, medan hon låg och sov. Hon vaknade (trodde jag) och jag frågade vad hon gjorde, för att retas lite. Här kommer dialogen;

Mamma: Hmm..jag sover lite.
Jag: Haha jo jag ser det, jag driver med dej.
Mamma: *tittar på klockan* Vad gör du vaken den här tiden?!
Jag: Men..den är ju åtta.
Mamma: Jaa, är inte det lite väl tidigt?
Jag: Ehm..åtta på kvällen.
Mamma: Jaha..ojdå. *Snark*

Jag berättade det självklart det för pappa. Sen gick han dit ungefär en timma senare för att väcka henne till filmen. Återigen talades det ganska mycket i nattmössan. Visserligen jävlades pappa lite med henne, men man kan ju tycka att hon borde komma på det när jag hade varit där rätt nyligt.

Pappa: Ska du ha frukost nu?
Mamma: Vadå..ska ni äta båda två?
Pappa: Jo
Mamma: *Tittar på klockan* Nää, jag vill inte äta nu, jag vill sova lite till, jag känner det!

Haha hon är så söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback