Musik Direkt

Idag har jag och Sara varit och kollat på Musikdirekt uttagningen, i Kulturens hus.
Vi klarade oss från nerfallande plankor, så det var en bra kväll haha. Nä men, dom flesta som spelade var faktiskt riktigt bra! Det var 3 akter som inte var mycket att hänga i julgranen, varav ett gick vidare, det smärtade i mitt hjärta.
Iallafall, några som gjorde en jävla scenshow var Riot Reaction som tyvärr inte gick vidare. Dom hade iallafall publikens hjärta i sina händer, all heder åt dom!
Headcase Parade var ett gäng som gick vidare, och jäklar vad bra dom var! Trallvänlig pop/rock med grymma stämmor, give me more!

Idag har jag även försökt vänja mej att ha på mej glasögon. Det gick faktiskt ganska bra..jag har inte ramlat än iallafall, men det är jobbigt att ha på sig dom när man ska titta på långt håll, illamåendet blir påtagligt. Optikern måste ju ha snackat i nattmössan när hon sa att jag skulle försöka ha på mej dom några hela dagar. Försök det själv innan du uttalar dej säger jag bara! Haha..
En grej som kan vara till fördel i vissa fall är att folk inte känner igen en när man har på sig glasögonen. Jag slapp prata med en person idag tack vare mitt oigenkännliga utseende..sweet!

Annars då..ja, jag blir assugen på att starta ett band när jag ser folk spela och ha så grymt kul.
Nån som känner sig manad? Det som behövs är en gitarrist, en basist och en trummis. Gärna sångkunniga allihopa..det är väl inte så mycket begärt? Haha


Nä nu ska jag kanske göra nåt vettigt. Typ se Desperate Housewives!
Tack och puss


Kommentarer
Postat av: Bananen

yeah... go sandy! go sandy! go go go sandy!

2007-04-24 @ 23:48:41
Postat av: Linnch

Shit vad kul att snubbla över den här bloggen! =) Tackar och bockar å resten av Headcase's vägnar för den fina kommentaren om oss :)
Hoppas du hittar nån att spela med, det är askul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback