I'm back in the game

På allmän begäran kommer här ett nytt blogginlägg! Jag måste ju hålla mina fans nöjda..ehörm.

Igår hände en rolig grej som piggade upp vardagen! Jag fick ett sms som uppenbarligen inte var menat till mej, men jag som inte hade något bättre för mej skrev tillbaka och var allmänt glad bara. Efter ett tag trodde killen att det var hans kompis som drev med honom, men ack nej, det var fortfarande jag. Tillslut fick jag tillbaka ett sms där det stod "Förlåt för idag, har du msn? :)" haha..det var som roligt :)

Igår var även jag och Sara och käkade på Olivers. Sjukt gott, oh yes! Sen var vi så klart tvugna att gå och ta en efterrätt på 7th Heaven. Glassen där går inte av för hackor :)

Idag upplevde jag snoozningens charm för första gången på länge. Under veckorna är det ju ingen direkt hit för mej att prova att snooza, isåfall hade det nog resulterat i rätt många IG:n på grund av otillräcklig närvaro. MEN, idag fick jag äntligen göra det, och loooord have mercy vad skönt det var! Jag tror aldrig att min säng har varit så skön förr, det är först idag jag verkligen har upplevt det. Haha

Efter tredje uppvaket till Tom Pettys röst i Free falling var det bara att bege sig till Tuna. Där hälsade jag, Pillan och Linda på Bella och Stina, vi såg damernas SM-final i innebandy. Rönnby vann, tack och lov. Vi skrek i kapp lite, sen knallade vi i besökartrion in till stan. Märk mina ord, vi GICK in till stan. Gud så ambitiöst och hurtigt!
Självklart skulle Pillan även ha en glass, den stormigaste dagen till ära. Vi hann just inhandla glassen innan gallret drogs för till kiosken.

Warberg vann herrfinalen..men Ramsin var ändå så jävla grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback