Vissa muskelsmärtor

Looord have mercy!

Träningsvärken är total ! Det är knappt så jag orkar ta på mej jackan, och när jag går ser jag stelbensopererad ut, men det är ju hemskt kul..haha.
Det känns som att gym + träning med fys efteråt kan bli lite väl mycket. Sen var jag ju otroligt begåvad när jag skulle träna vaderna. När vi är på STIL brukar jag träna dom i maskinen där man kör liggande benböj, alltså läggs inte nån egen kroppsvikt på. På Hälsans hus däremot är det en annan maskin som är typ som en stol, där läggs ju då även kroppen på. Jag tänkte att jag skulle börja lugnt så jag drog av 40 kg för att testa hur det kändes. Det var hur tungt som helst men jag kunde ju inte visa mej svag så jag körde på för kung och fosterland. Det var inte förrän några timmar efteråt jag kom på att jag hade gjort ett ganska stort påslag istället. Inte undra på att jag var död efteråt haha!

Jag ska iallafall försöka överleva dagens träning. Om sådant icke är fallet har det varit trevligt att vara i livet i 17 år. Haha

Dagens låt..The Pojksnopps - Saknar dig Henry
  
"Henry är min kompis, han är bra, han är bäst
    för han är så himla, gullig...och snäll. 
   Jag sitter hemma, och han är hemma hos sin pappa,
   jag är ingenting utan han..buhu."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback