Usama and the 3 wives

Jag ska lära Linda att spela gitarr. Shit pommes..! Ja men va fan, det kommer nog att gå bra. Jag litar på att hon är en läraktig elev.
Jag har ritat upp små fina bilder på hur man tar ackord och sånt, det är ju nästan så man blir rörd över mitt engagemang haha .

Idag gjorde vi klart filmen på skolan. Den blev hur bra som helst, förutom att det är nåt med det där liffaprogrammet (!!) som gör att ljud som inte har nånting med klippen att göra hamnar där mitt i..väldigt störande eftersom att det kom med en massa skratt från feltagningar..vi var tvungen att ta bort ett av mina mer inlevelsefulla ögonblick i filmen, snyft.
Det ska bli kul att se slutresultatet tillsammans med klassen imorgon..även se hur dom reagerar på att se mej som Usama 50 år med 3 fruar haha.                 







Dagens låt..Michelle Featherstone - Coffee and cigarettes
 
"I gave up coffee and cigarettes..
   I hate to say it hasn't helped me yet
  I thought my problems, would just disappear
 And all my pain would be in yesterday

 ....... 

 But it's true, I'm still blue
But I finally know what to do
I must quit, I must quit....you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback