Skär som laser

Mycket innebandy nu...och en del skola.
Man blir ganska trött. Det märktes onekligen i lördags när jag somnade med kläderna på
och sov ända till 11 på söndag morgon. Det var tur iallafall att det inte var så illa som jag först trodde. Letade rätt på första bästa klocka i rummet som stod på 17:23 !! Jag höll ju på att slå en kullerbytta på väg upp från sängen. Fick dock se sen att den gick ganska så fel den där klockan, tack och lov, säger jag bara.

Utöver att det har varit mycket att göra har jag haft mycket att tänka på. Lite jobbigt måste jag säga..men det får väl gå ändå...

                                                                 
<3


Dagens låt..Lasse Lindh - Du skär
  "D
u skär, skär som laser och jag har inget vettigt försvar
  att ens försöka värja sig saknar mening
 för du skär, skär som laser och jag, förlorar hur jag än gör"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback