Kalas kalas

Idag fyller pappsen år. Födelsedag = tårta = jippie!
Jag köpte kalsonger åt honom i present. Mycket snygga måste jag säga. Tuff låda dom var i också..ljudet av en porsche som varvade när man öppnade. Haha!

Jag var och kollade på annat trevligt på stan också. Det känns som att det skulle kunna bli väldigt skralt i kassan eftersom att jag har 2 obilliga saker på önskelistan just nu.

1. En akustisk gitarr, som faktiskt ska köpas. Den är beställd och allt, väntar bara på att den ska komma nu. Oh lala, glädje i hjärtat när den kommer hem hit !

2. En klocka! Jag är galen i klockor. Okej, det är inte lika illa som för Klockis..om jag nånsin blir så kan väl nån vänlig själ skjuta mej? Tack!    Ja, iallafall, till saken. Jag såg en apsnygg Dieselklocka idag. Vill ha! Synd bara att den kostade 1900 kr..men grejen är den att gitarren var billigare än jag trodde så därför kanske jag har råd till klockan också. Oh happy day!


Förresten, idag började vi se The Shining på skolan. Det var länge sen sist så jag minns typ ingenting av den. Jag måste säga att den där tantan i badkaret inte är nån babe..huvvaligen! Haha. Jag var bara tvungen att nämna det i förbifarten.

Dagens låt..bamparabaaam; The Perishers - Pills
  
"I hope my smile can distract you, I hope my fists can fight for two,
   so it never has to show, and you'll never know.
   I hope my love can blind you, I hope my arms can bind you,
  so you'll never have to see, what we've grown to be.

  One may think we're all right, but we need pills to sleep at night.
  We need lies to make it through the day, we're not okay."
 


Kommentarer
Postat av: ullis

obillig :D

snålt med kommentarer här :/ du får skryta lite, dela ut lappar på stan ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback