Funderingar om helgen

Dagen har ägnats åt samtal angående festen i fredags. Den var ju satans rolig, ända tills dom där liffamänniskorna kom och förstörde allt.
Killarna hade trevlig stämning i soffan där dom satt och sjöng låtar om att skellefteå aik ska ner i allsvenskan igen, andra snackade om hur mycket deras klockor kostade osv. Det var alltså allmän feststämning haha!
Paaaaarty

Idag har jag varit synsk igen förresten. Det var något så vitalt som dagens lunch som diskuterades. Jag gissade på att det skulle vara fiskpinnar, och se på fan, jag hade rätt!
Sen gissade jag även rätt på Josses brorsas ålder. Det är inte lätt när jag gissar så jävla rätt. Hah, poet sedan födseln är jag också ;)

Jag har hittat ett nytt superband! The feeling heter dom! Fick höra idag på musiken, hur bra som helst må jag säga.
Dagens låt får bli The feeling - Never be lonely.
Tyvärr kan jag inte slänga mej med några textrader från den låten, eftersom att den är helt ny för mej. Däremot kan jag säga att den får 5 stjärnor av mej haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback