Ett gott skratt förlänger livet

Dagens första "haha" var på idrotten. Vi skulle lära oss att linda diverse skadade kroppsdelar. Lämpligtvis valde vi att linda fötter, eftersom att man inte alltför sällan kan råka ut för sånt.
Vi blev tillsagda att dra åt riktigt hårt på den andra, och vi ledarskapare är ju bra på att ta direktiv, så vi tog ju i för kung och fosterland. Det dröjde inte länge förrän hela hallen fylldes av smärtfyllda skrik..haha!
Vi som lindade skrattade rått åt våra offer..vi skrattade däremot inte lika mycket när det var våran tur att bli utsatta..eller jo jag gjorde det, för jag fick tyvärr konstatera att i lindat format ser min fot ut som ett får-ben typ. Illa det där. Haha.

Dagens andra "haha" kom när vi skulle se på våra egengjorda filmer på IOS-en. Det som var lite pinsamt var att jag skrattade mest åt våran film, men den var faktiskt rolig..sen att jag såg ut som ett helvete gjorde ju inte saken tråkigare . Jag tror att det var rätt många som tyckte om våran film..dom skrattade iallafall :)


Jag har fått konstatera ytterligare en sak idag, och det är att jag utför vissa former av gymnastik när jag gör matte. Jag började bestiga köksbordet i ett desperat försök att förstå vinkelräta linjer..men utan större framgång. Jag testade även att stå upp på stolen och ja..halvståpåhänder på bordet..funkade nästan..

Matte är okul!

Räknar matte?



Dagens låt..ja shit pommes, det var inte lätt. Nu vet jag! Gavin DeGraw - Overrated
  
"I just wanna give it all to you, I wanna share this with you
    make you mine, and mine will be all yours,
    what ever you want and more. 
   What I'm anticipating, everything else will be overrated
   baby it's for you, it's all for you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback