Det är ett hårt liv!

Läget är om möjligt ännu värre idag! Att ta sig framåt är snudd på omöjligt, men jag har arbetat fram en teknik under dagen: pendla med armarna så pass mycket att benen liksom flyger fram, då kommer man framåt i ungefär 2km/h. Jag kommer nog att bli den första människan i världshistorien som dör av träningsvärk, men å andra sidan så måste ju nån alltid vara först med nåt.
Dom skrattade åt mej på träningen igår..på skolan skrattade dom ännu mer. Schysst alltså haha.

Jo just ja! NK-prov har jag haft idag. Det gick bra hoppas jag..jag tror jag skrev 8 sidor eller något sånt lindrigt. Jag kommer säkert att få träningsvärk i fingrarna och handleden också bara därför. Life's hard!

Dagens låt: James Morrison - This boy
Vi spelar den på enseblem..tyvärr så är jag så inne i mitt basspelande så jag inte har memorerat någon textrad. Tyvärr folket, ni får söka fram den själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback