Beautiful day..?

Vi började denna fantastiska dag med ett underbart matteprov! Ja, jag önskar att jag hade kunnat säga så. Förbannat så svårt provet var! Där ett tag satt vi bara och kollade på varandra och skrattade. När vi hade lämnat in alla papper och sånt när tiden var slut ville hela klassen gå och ta livet av sig. Det var ju inte skitbra..
Jag , Karro & Sara kände att vi behövde muntras upp lite så vi gick och fikade lite på donken. Det var trevligt. Vårat samtalsämne ska däremot inte ens nämnas..ehörm.

På IOS-en fortsatte vi att se filmer. Johan i Led2a förtjänar bannemej en Oscar för sin insats som utvecklingsstörd!

Träningen idag var rolig. Jag och Anna tränade på danser vi ska göra när vi räddar. Det är ganska viktigt faktiskt haha. Hon fick även ett tips från coachen (jag som är coach då), det är att bara stå och se allmänt snygg ut när man har lite att göra i målet. Jag är en duktig lärare för efter lite coachning blev hon rätt het där i målet haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback