Reflektioner över reflexer

Jag börjar ju starkt att fundera på om det är nåt fel på mej! Jag har typ knappt några reflexer där under knäna haha! Jag var tvungen att testa det igår när jag var hos Linda, så jag satte mej där på köksbänken och tog en hammare jag hittade på bänken, och slog (löst) nedanför knäskålarna. Inget hände.
Jag upprepade säkert minst tjugo gånger, med ökande styrka i slagen, men ack nej, ingen reaktion. Jag känner att det liksom är där men det vill inte röra sig nåt. Det måste ha nåt att göra med att jag står på knä hela tiden på innebandyn. Underligt det där.

Var nyss hos Linnea. Vi såg When a stranger calls. Den var skitläskig ända till slutet, då blev jag typ arg för man fick ju ingen förklaring alls. Så onödigt! Jajja, Linnea fick iallafall träna sina rumpmuskler..hon var tvungen att spänna dom när hon var rädd..vilket var ungefär lika länge som filmen var lång, förutom dom där slutminuterna. Haha, hon har nog lite träningsvärk att vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback