Jesus christ..

Alltså återigen; GUD BESPARA MEJ!
Vad är detta för nåt!? Jag orkar fan inte skriva mer på den där rapporten, för jag kommer att få kronisk benskörhet i fingrarna om jag skriver mer, det ska alla ha klart för sig.

Jag hade dessutom en icket så nådig brainpain när jag vaknade, så jag beslutade mej för att inte fara till skolan, eftersom att det hade varit ytterst plågsamt. Tog en liten siesta i sängen och sen satte jag mej och skrev på Djävulens sändebud, aka the report.

Mamma var dock en god supporter och bjöd på fika mitt i eländet. Oh vilken god människa, haha.
Dock drabbades hon av tillfällig härdsmälta i hjärnan när jag bad henne hjälpa mej med att sätta rubriker. Jag var inte så nöjd med ett förslag, så jag sa att det skulle låta dumt..det var då Dr Jekyll förvandlades till Mr Hyde och skrek "DET ÄR INTE SÅ JÄVLA LÄTT FÖR MEJ ATT HITTA PÅ RUBRIKER!" det gick fem sekunder och sen var hon Dr Jekyll igen, med sin vänliga ton. Kanske jag bör ta henne till något sjukhus för utredning av möjlig schizofreni? haha

Jag orkar inte utse någon låt för dagen, eftersom att min hjärna då skulle bli överhettad. Men om inte så vore fallet hade jag valt KT Tunstall - Suddenly I see ;)
    
"Her face is a map of the world, is a map of the world,
      You can see she's a beautiful girl, she's a beautiful girl
       
       -------
      Suddenly I see, this is what I wanna be
      suddenly I see, why the hell it means so much to me"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, stackare. Been there done that! ;)

Hatar dessa djävulens sändebud. Regnar över mig. Eller snarare haglar!

Kram kram

Postat av: ullis

du hade visst hört den låten ja, jag måste ha missat det här inlägget eller nåt :P

den är rätt antidepp ^^

krams

2006-11-19 @ 16:30:23
URL: http://www.akirlu.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback