It's allright

HAHA! Ibland är världen ganska rättvis ändå.

När jag och pappa var på väg hem från var det var en som buskörde som fan genom hela stan. Han körde bl.a om vid ett trafikljus där det var enfiligt. Det var då rättvisan satte in; det kom en liiten liten kurva som han skulle va cool och ställa i, taskigt bara att hela bilen började sladda och han drog rätt in i ett staket så att det blev mos av det. Som tur var så skadade sig inte dom som satt i bilen, då hade det varit hemskt. Nu var det bara jävligt rätt åt idioten som körde som att han ägde hela stan.

Vi vann idag förresten, mot Sangis. Kul kul. 5-3 blev det.
Linda min vän, fan va bra du var. 2 mål och 1 assist om jag inte minns helt fel. Matchens lirare blev du också ! Du med nr 66 och Pillan med nr 6 blir tillsammans nr 666 - the number of the beast. haha. den filade jag länge på..eller nja, inte särskilt länge.

Igår var jag, Linnea och Marcus på bio. Vi såg Wallander - Hemligheten. Den var bra.
Jag höll på att dö av skratt när en av dom som jobbade där på SF gick och ställde sig framför publiken och hälsade alla välkomna och allt..inte visste jag att dom hade börjat med sånt, haha.

"Jaao, mean lijg deu bawra däor leite såo heomtar jeaog eon skijfnyckol och sleår dai ei skallun leite"

Dagens låt blir Ani Difranco - You had time
   "And you'll say 'Did they love you or what?'
    I'll say 'They love what I do. The only one who really loves me is you.
    And you'll say 'Girl, did you kick some butt?', and I'll say
   'I don't really remember, but my fingers are sore, my voice is too'"


Kommentarer
Postat av: ullis

HAHA! men vadå, det är ju gammalt att de hälsar välkomna på bion :P
ni norrlänningar är lite efter ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback