I had a dream..

Hade världens bästa dröm inatt..ville inte vakna kan jag säga haha!
Synd att man inte kan styra drömmar för isåfall vet jag ju vad jag hade valt

Haha André är jävligt bra på att dansa sin fiskdans, på tal om brödrost.
Han har visat den några gånger idag, och den går inte av för hackor kan jag säga.
Jonas tipsade honom om att han först ska sparka ut till isen där han ska pimpla, och se där, det blev väldigt estetiskt vacker haha!

Är skapligt less på Ramus..dom har inte ringt om gitarren än, så jag börjar ge upp hoppet. Var och kollade inne på Hagströms idag istället. Killen som jobbar där visade en gitarr han skulle få in på måndag. Först höll jag på att vända om direkt när jag såg sidan han slog upp, det var ROSA gitarrer. Jag höll på att få kramp i ögonen. Sen såg jag dock till min stora glädje att det fanns i andra kulörer som inte var fullt så utstickande hahaha..ska se om det blir nån sån kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback