Hujja

Dagens otrevliga sanning; Det är inte torsk i fiskgratängen på skolan, det är typ sej!
Va faan, inte undra på att det smakar obra. Jag fick väldiga men när jag fick höra om den olyckliga tillsatsen i fiskgratängen. För övrigt så smakade det ju äckel ändå, eftersom att dom som jobbar i köket inte tycks ha hört talas om salt. Tillika har dom totalt missat att man faktiskt inte behöver hälla ner HELA pepparkaret i lasagnen. Jag måste nog skriva ett hotbrev snarast möjligt.

Jag och mamma satt och lekte lite med photoshop för ett tag sen. Vi skrattade så vi grät och knappt kunde andas när jag skulle få bort lite dubbelhakor från henne. När vi var ungefär halvvägs såg hon ut som en blandning av en uggla och ett bergstroll, men det blev mycket bättre i slutet ! Hon såg faktiskt ut som en människa..

Dagens låt; Pink - U & Ur hand
 
"I'm not here for your entertainment,
   you don't really want to mess with me tonight.
  Just stop and take a second,
  I was fine before you walked into my life."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback