Galen

Det är ju tur att jag inte är trött på morgonen iallafall..ehm. Ja, jag blev klar i ganska bra tid imorse (trodde jag), så jag traskade iväg till bussen och åkte in till skolan. När jag var just utanför skolan började jag fundera på varför bussen var så tom, så jag kollade på klockan, och såg till min fasa att den bara var halv åtta! Jag hade tagit bussen som gick TJUGO minuter för tidigt. Jag blev lite deprimerad för min egen klantighet, men det fanns ju inte så mycket att göra, så jag gick in i skolan, parkerade mej i två fåtöljer, drog jackan över mej och vilade ett tag. Sen kom Julia och var deprimerad för att hon var tvungen att åka tidigare till skolan även fast hon hade sovmorgon..så är det att bo i bushen !

Efter att ha skrivit den där långa utläggningen om min morgon känner jag hur mjölksyran bildas i mina underarmar, det är fan inte lätt. Jag var och tränade på STiL tidigare, och misshandlade mej lite..fy fuck va jobbigt, men det var ju bra ändå! Haha.

Just ja, jag försökte mej på biljard idag. Jag var väl ingen naturbegåvning direkt, och det var killarna snabba att påpeka det. Jag slog dock lätt ifrån mej det, och kontrade med att jag är så snygg så det inte spelar nån roll om jag kan spela biljard eller inte. Känn på det självförtroendet haha.

Dagens låt; Martin Stenmarck - Han är galen
  
"Du är min (han är galen, han är galen, han är galen i dig),
    hon är min (han är galen, han är galen, han är galen i dig)

    ------
  Jag är ensam (utan dig)
  trasig (utan dig)
  farlig (utan dig)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback