Lampskärmar och kunskapstest

Kunskapstest my ass! PROV är det där!
Ja alltså idag skulle vi ha ett "litet kunskapstest" för att testa vad vi har lärt oss när vi har jobbat om människor i behov av stöd. Vanligtvis brukar jag INTE skriva 5 sidor på ett läxförhör..men visst, you name it. Har även haft matteprov idag..usch, varför valde jag matte C egentligen? Det är hur svårt som helst! Jag vet inte ens vad logaritmer är..bara att jag hade prov på det idag.

Imorgon är det dock happy day; jag börjar inte förrän 12:40. Känns ju som att det är långsovning på gång! Snart är det träning..jag är lite trött men det ska nog gå ändå.
Igår fick jag ett nytt smeknamn - lampan. Jag rår nog för det lite själv. Måste kanske dra hela historian så att man hänger med i svängarna. I tisdags var jag och klippte mej, och mitt hår ser ut som en jävla lampskärm från 70-talet! Depressionen har varit påtaglig! Tandborsten flög..likaså en innebandyklubba.
Ja iallafall så blev jag ju överfallen på träningen eftersom att alla ville se hur det såg ut. Jag sa att jag inte ville visa det för att jag ser ut som en lampskärm, och då blev jag kallad för lampan efter det. Otroligt kul.
Jaja, jag skickade ett paniksms till Monica igår och sa att hon måste fixa till det så jag ser ut som folk, och hon sa att det nog kan ordnas, så det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Mikey

Hehe kör era lärare också med "test" istället för prov. Suck så välbeprövat att det fungerar... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback