Klantigt

Ja herregud och fru gud. Är det inte det ena så är det då bannemej det andra.
Igår lyckades jag ta mej igenom hela träningen utan att få fingrarna avslagna, men jag kan ju inte tillåta mej själv att komma hem hel från en träning så jag ordnade det själv igår. Satt så fint på golvet, på knä, som jag brukar. Skulle sen snabbt flytta mej åt andra sidan, det var bara det att knät satt fast i golvet så istället för att vrida hela kroppen så vred jag knät. Smällen var enorm! Jag trodde allvarligt talat att hela benet gick av, men så illa var det inte. Jag tror att det är en sträckning jag har lyckats med..ont gör det då att gå. Känns som att hela benet ska vika sig ibland, men jag har då lyckats hålla mej stående hela dagen idag.

Får väl se vad jag hittar på ikväll, tror inte det blir så mycket..
Jag är bjuden till mammas kusins fikakväll (??), men jag känner mej inte så manad till det.
Blir väl att se nån film eller nåt i den stilen

Dagens låt är Read my mind av The Killers
  "The teenage queen, the loaded gun; 
   The drop dead dream, the Chosen one,
   the southern drawl, a world unseen,
   a city wall and a trampoline. 

   Oh well I don't mind if you don't mind ,
   'cause I don't shine if you don't shine. 
   Before you go, tell me what you find, when you read my mind"
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback