Skater girl




                                                          Singin' uh ah, singin' lalalala
                                                          Skater boys (njaa) , here I am
                                                          Singin' uh ah, singin' lalalala
                                                                       I'm a skater girl
                                                            So put your hands in the air
                                                                      C'mon and sing
                                                           'Cause the skater girl is here


                  
Okej..om sanningen ska fram är jag ingen skatergirl på riktigt. Om jag skulle ställa mej på en skateboard skulle jag nog ha väldigt ont nånstans efter bara några sekunder. MEN jag äger däremot på Tony Hawk's American wasteland ;)

Igår satt jag, Linnea och Franco på parkeringshuset och dinglade med benen. Jag höll även låda med lite olika låtar..Maneater och Where is the love bl.a..Linnea var inte överförtjust haha
Sen åkte vi in till stan med Erik och köpte hamburgare och åt i Hermelinsparken. Det var ju fan mysigt! Inga A-lagare där inte..!


Idag ska jag chocka och välja en annan låt än den jag redan har skrivit om i inlägget.
Dagens låt bli Dj Karlsson - Love sex & sunshine, just för att Linnea och Erik hade den bästa dansen till den haha

Kommentarer
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback