På tal om korvkiosk..

"Först gick jag till vänster, det gjorde han oxå.
Sen gick jag till höger, det gjorde han oxå.
Sen gick jag till vänster igen, och då gick han och köpte korv.."
 -
Zlatan




Idag började skolan. Hey ho let's go..
Schemat blev ju fan bra ändå, inte illa det.
Haha dagens var ju när min mentor sa att det var bra att vi inte hade hittat nåt fel eller nåt, och jag svarade "tjaa..ett stort fel men annars så.."   kan säga så mycket att det handlade om en icke så omtyckt lärare.
Och jo, ibland får man faktiskt tycka om sina egna uttalanden! Haha ;)


Jag har ont i foten..det är inte så bra. Börjar tro att det är mer än inflammerade muskelfästen som spökar. Tänkte bara att det kan vara bra att få klaga lite eller nåt. Snart är det träning också. 70-20 i slutet. Jippie..


Eftersom att resten av inlägget har varit så "på tal om korvkiosk så tänker jag ha en helt opassande bild, ja alltså opassande på så sätt att den inte har nåt med texten här att göra, inte på nåt annat sätt..


Så, här är the bild of the dag



Nån som  haft bråttom?



Just ja, dagens låt ska utses också. Utan vidare motivering blir det Ben Jelen - Come on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback