Livet är en schlager


"Känslor borde ha en av- och påknapp som man stänger av så fort dom inte får en att må bra"
Det är väl egentligen det enda jag har att säga. Just nu skulle avknappen vara bra att kunna använda.


Jag och Erika höll på att dö av skratt idag när vi såg en tant på bussen vars min var obetalbar. Hon såg ut som att hon just hade fått veta att det bodde en tomte i hennes garderob. Hon såg så otroligt förvånad ut. Det bästa var att hon höll minen i en kvart! haha :D

Idag gjorde jag ett mindre belevat uttalande också. Jag skulle kasta min innebandyklubba till pappa men jag hade ingen vidare precision så den for förbi honom. "FOTARBETE", halvskrek jag till honom. Sekunde senare kastade han en frisbee till mej, lite på sidan. Självklart stod jag helt still med fötterna och försökte ta den, utan någon vidare framgång. Jag visste att jag skulle få äta upp mitt uttalande direkt om jag inte gjorde något omedelbart. Jag skyllde på att jag hade brutit foten, vilken jag nästan hade gjort eftersom att det var ett hål mitt i gräsmattan! :O Jaja, iallafall, mamma tyckte det var hemskt roligt och skrattade i 101 år.








Dagens låt blir, inte helt otippat, Nanne Grönvall - Jag orkar inte älska dig längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback