Hey I'm in the band!


Haha igår lyste flitens lampa här hos mej. Erika var här och vi tänkte att, varför inte träna in ett nytt underhållningsnummer att visa för Jennifer. Hon tyckte ju om Love sex & sunshine-dansen så. Men äran för den ger vi till Linnea ! Haha.

Idag var en slö dag på skolan! Inte för att jag klagar eller nåt..men lite tröttsamt är det att bara lyssna på folk som pratar. På tal om skolan, vad är det för nån jävla kvalitet på morötterna? Dom smakade ju trä! Jag och André är MYCKET missnöjda ;)Morötter



En annan grej vi är missnöjda med är att dom inte har ställt upp alla ettor på en rad så vi skulle kunna och kolla på alla nya . Dålig stil! haha. Jaja..vi får väl titta lite extra noga på fredag då när det är den såå "efterlängtade" Ledarskapsjakten..publikens jubel.


Nu till dagens låt som är så heeeeeeeeeet! The Hellacopters - I'm in the band. Vi klatschar på den.
    "Hey I'm in the band. Would it be so hard for you to understand. 
    That I've got work to do you better let me in man 'cause, I'm in the band!"


                                             Min


Kommentarer
Postat av: ullis

snålt med kommentarer tycker jag :/

så här får du en! :D:D

kramis

2006-08-26 @ 00:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback